Alla inlägg under augusti 2013

Av Katarina Lundgren - 31 augusti 2013 14:57

Ni har väll inte missat Oscarr Zias nya låt!?

Av Katarina Lundgren - 31 augusti 2013 14:53

Hej på er!


Jag har nu gjort en ny vidieofyme till er alla som gillar Robin Stjernberg. Ni kan söka på robinstjernbergfans eller kan ni gå in på min officiela och söka blan dem jag följer så hittar ni den där! 


Hoppas ni följer den!

Av Katarina Lundgren - 31 augusti 2013 14:50

Av Katarina Lundgren - 30 augusti 2013 22:39

Det är fredag då betyder det mys med familjen och sen kväll!<3

Av Katarina Lundgren - 10 augusti 2013 17:29

Hej!

Idag har jag varit på ett ridläger som hålls av mi ridskola där jag rider. Dom har ponnys och storhästar i olika raser och färger. På mina vanliga lektioner så rider jag bara ponny men på detta ridläger får man rida båda. Idag började vi med en samling där ridläraren delade ut hästar till roidpass nummer 1. Då fick alla förutom en rida ponny. Lektionen var dressyr. Jag red en ponny som heter Lille Bus som är den nyast6e som dom har. 

Efter vi hade ridit så gick vi och svamade av dom, tog av sadel och träns och sen samlades vi igen för att ha teori. På teorin så pratadwe vi om regler. Efter det var det dags att äta och dela ut hästar till dom andra två ridlektionerna. Efter maten så skulle vi rida ut och då fick jag en storhäst som hette Luring och han är super stor. Det var barea jag och en annan plus ridläraren som red storhäst så, dom andra red ponny. 

När vi kom hem så tog vi av sadel och träns och sen var det direkt att gå till den nästa hästen man skulle ha på dressyrlektionen. Jag fick en storhäst som heter Molly som är ny och som är ung så då fick jag rida henne. 

Efter vi hade ridit så var dagen slut och just nu sitter jag hemma och bloggar!:) 


/Katarina

Av Katarina Lundgren - 6 augusti 2013 18:01

Jag fick intervjua kändisen krista och det var bäst!!!! www.svtplay.se/sommarlov

Av Katarina Lundgren - 6 augusti 2013 17:59

Har pricis ridit och jag red en ponny dom heter Lille Bus och en häst som heter Molly! :) vi red dressyr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards